stallmöte

i dag har vi stall mötte kl 18 i stallet   men känner jag dom andra rätt så lär ingen komma för än 19  eller så är dom där kl 18 och står och pratar strunt och skvaller i ungefär 1 timme 
vilket är standard i vårat stall:) 
så räknar med att stallmötet inte börjar för 19  halv 19 om vi har tur :P
i dag skall ponny plutt ha vilodag  då han inte har haft någon föra vecka så han får ta den i dag :)
i går gick han promenad med älskling under tiden jag mokade och gjorde kraft och pratade strunt med
en i stallet :) 

ponny plutt tycker att hans husse är jätte läskig som drar upp dragkedjan
på sin tröja samtidigt som jag tar kort :)


så nu är inte husse licka farlig längre:)
mupp häst

Kommentarer
Postat av: Erika

Vårt stallmöte tog 1 timme och 15 min sist nu.

Normalt hade tagit 30 min. :P



Märks att det blivit ändring i mitt stall.

Sjukt roliga människor som flyttat in.



SV:

Haha, mot dom jag känner är jag inte ett dugg blyg. :D

2011-10-03 @ 11:10:34
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0