samanfatning

var visst ett tag sen jag la utt  ett inlägg här
så samarfata litte

vi har köpt en ny bil och har blivit av med dom två vi hadde
den ena vart såld för  flera veckor sen   och den andra vart äntnligen såld i går  :)
vi har äntligen  flyttat klart :) äntligen får jag väll seja  det är inte helt klart i lägen heten ännu då
köket och halen skall tapetseras men det komer väll när min kar får tid att göra det:)  (han är inte så snabb på att göra saker :P)

london har blivit frisk från annaplasman  nu och är under i gong sättning :)
från o med onsdags 
han far som en idiot i sin lilla hage även om han inte får springa  på onsdag nästa vecka släpps  han utt i
stora hagen i gen med dom andra hästarna :) vilket jag tror han  tycker skall bli skönt
han har fot till backs sin aptit och ätter upp all mat nu :)
i ridningen är han hur snäll som hälst än så länge då han enbart får  skrittas
men bråket kommer väll när han får börja trava  (på grund av över pigg het)
i går  (fredags) så var han på jävuls humör i stallet efter rid turen
han bara knäppa upp sadel gjorden och skulle ta av sadeln så vänder han sig om och drar till så jag tappar han :(
(höll bara i enna tygeln)  så han tyckte det var skit kul att rymma från stallet
(mupphäst) 

men som tur var sprang han bara bort till shetishingsten som går bredvid hans hage  
så gick och hämta han i gen   och leda han till stallet och då skulle han spring över mig och skita i att  jag höll i han  så fick skälla på han   sen skötte han sig i gen
sen när han skulle gå utt till hagen så muppa han sig i gen med min kar som ledde utt han  
(han muppar sig enbart för att han är över pigg då han har stot i en litten hagen i 2  snart 3 veckor på grund av annaplasman )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0