barnvakt

kl är 8.02 har varit vaken sen 6 i morse  då jag vart väkt av älsklings klocka som ringde  kl6 
fast komm inte upp ur sängen för än 6.15 då älskling kom på att han behövde åka :P
väkte dennis och simon  inna jag och bamse följde med älskling utt till blien  och pussa på han
när vi kom in i gen så läg simon inne i dennis rum  och sov
sparka upp dom ännu en gong  och gick ner och gjorde frukost
till dom   sen jaga i väg dom till bussen vid 07.10 
och nu sitter jag här och funderar på om jag skall ta och hämta mammas täke och kude och lägga
mig i soffan och sova en stund då det vart  väldigt litte sömn i natt då mamma säng var så obekväm att sova i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0