regn,regn, och åter regn

skulle bara utt en snabis till stallet i dag och ge london mat ( trode jag ja)då vi har holt på att kört med kära    med saker som skulle till mamm och till mig   och sen skulle vi tapesera i nya lägenheten
när vi kom till stalla så rängnar det  masvis så skulle bara ställa utt hink med mat till han 
men när jag kom till hagen så stog london och bara skakade   så tog in han
i stallet och la på han ett täcke  så han torka till  och så käka han sin mat inne  
böt täcke på han till hans transport täcke  så han inte frös   och sen fick han på sig ett rengn täcke för att inte vli blöt i gen 
så fick han även med sig  6 kilo hö utt till hagen så han hadde något att ätta på  plus grässet då förstors
under tiden jag stog i skogen som är i hagen och gav london och diva mat   i litte skydd för regnet   så kom
älskling springandes i hagen och hadde något jätte roligt att berätta   *host* eller inte
tydligen sat våran  bil fast uppe vid stallet  så det gick inte att åka 
mycket riktigt när jag kom upp till stallet så sat bilen fast
så fick ringa mamma  som fick komma och dra los oss 

bilen hadde tydligen sjunkigt under tiden vi väntade på att london skulle ätta upp sin mat



så fint sat våran bil fast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0