eriterande

blir så tröt på mäniskor som sejer en sak och sen helt blötsligt så gäller ej det längre 

tog hö till london i dag  och la utt i hagen
fick sen ett surt sms av hon som har stallet
att det vore bra om vi inte tog så mycket hö och ger london
för det börjar ta slut och deras ena häst behöver det hella vecka då
betet i hennes hage är slut (vet att det ej låter surt men det var det )

men ändå har det ståt en hage helt oanvänd  som dom flytta över sin andra häst (som gick med london) till den oanvända hagen  i går  för att hon hadde fot (bollar som sätter sig fast i man och svans och grimman, över alt )  sticks bollar kallar jag dom   då jag inte kommer på namnet på dom 
i stället för att släppa in den andra hästen som betet börja ta slut för

hon vart sur på mig för att jag inte släppte över london till den hagen i går då han får mugg utav den och holler på att prisis få dän det då har jag ingen lust att han går in i den hagen och får nya (då det är väldigt lerigt nere i ena delan av hagen) 
och så får jag ett sånt sms när hon vet att london moste ätta för att inte gå ner i vikt och bli jätte tun i gen
det viste hon redan inan vi flytta ditt och det var helt ok att vi tog hö som är i stallet  så slipper vi köpa nytt för en till hösten
och sen att vi ger dom pengar när det börjar bli litte  pengar av alt hö
då hö kostar 2,50 pär kilo och det blir inte så mycket  när man tar litte ått gongen
(inte så att han får masvis varje dag uttan han får enbart när det  är dåligt väder då han frysser ganska lätt och inte rör på sig när det rängngar uttan han står i  ett hörn)

deras häst behöver bara gå i den hagen 3 dagar till innan den kan bytta hage  till londons hage då vi flyttar om tre dagar

skall både bli skönt och inte att flytta 
skönt skall det bli för att det inte är licka longt och inte lick dyrt  och hö och halm ingår och att när hon har dom andra hästarna är sur så drabar det inte mig
och det skall bli inte  för att london trivs bra där och  trivs med diva
och har blivit mycket bättre 
men men
behövde bara skriva av mig litte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0